Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Hieronder vind je de meest gestelde vragen! Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze pagina.

Kan ik contact opnemen met mijn Bosrand winkel?

Als je contact wilt opnemen met een van onze winkels, raden we je aan om een kijkje te nemen op de verschillende vestigingspagina's op onze website. Daar vind je nuttige informatie, zoals het adres, telefoonnummer en openingstijden van elke winkel. Daarnaast hebben we ook een handige contactpagina waar je algemene vragen, opmerkingen of feedback kunt achterlaten. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen op alle berichten te reageren.

Waar vind ik de winkelvoorraad van De Bosrand?

We streven ernaar om onze klanten een zo uitgebreid mogelijk overzicht te bieden van de beschikbaarheid van producten, zowel online als in onze fysieke winkels. Op dit moment is de voorraadstatus van onze winkels echter nog niet beschikbaar via onze website. We begrijpen dat dit belangrijke informatie is en we werken eraan om in de toekomst ook de voorraadstatus van onze winkels zichtbaar te maken. We raden je aan om contact op te nemen met de desbetreffende winkel voor de meest actuele informatie over de voorraadstatus van een specifiek product in de winkel. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Mag ik mijn hond meenemen naar De Bosrand?

Ja, natuurlijk mag jouw trouwe viervoeter mee naar De Bosrand! Bij De Bosrand zijn we dol op huisdieren en ze zijn dus van harte welkom. Dus breng je harige vriend gerust mee en geniet samen van een gezellige dag vol tuin- en wooninspiratie. Let er wel op dat alle huisdieren aangelijnd zijn of in een winkelwagen zitten.

Is De Bosrand toegankelijk voor mindervalide personen?

Ja, De Bosrand is (grotendeels) toegankelijk voor mindervalide personen. Daarnaast zijn er rolstoelen aanwezig in al onze winkels. Informeer naar de beschikbaarheid van rolstoelen bij de desbetreffende winkel.

Wat zijn de openingstijden van jullie winkels?

Om ervoor te zorgen dat je altijd de meest actuele informatie hebt, raden we je aan om onze vestigingspagina's te bezoeken. Op deze pagina's vindt je de specifieke openingstijden van elke winkel. Onze openingstijden kunnen variëren, afhankelijk van de locatie en andere factoren.

Door de vestigingspagina's te raadplegen, krijgt je direct toegang tot de meest recente informatie, inclusief eventuele wijzigingen in openingstijden tijdens feestdagen of speciale gelegenheden.

Kan ik gratis parkeren bij jullie winkels?

Ja, je kunt gratis parkeren op het parkeerterrein van onze winkels. Wij bieden ruim voldoende parkeergelegenheid, waaronder ook een aantal invalidenparkeerplaatsen en bij sommige winkels ook oplaadpunten voor elektrische auto's. Bekijk de vestigingspagina's voor de faciliteiten per winkel.

Heeft elke winkel een horeca?

Al onze winkels hebben een horecagelegenheid genaamd 'De Plantage'. Dit is een fantastische toevoeging aan de winkelervaring, waar je terecht kunt voor een heerlijk kopje koffie, een smakelijk broodje of een lekkere snack.

'De Plantage' biedt een gezellige en ontspannen omgeving waar je even kunt bijkomen tijdens het winkelen. Of je nu op zoek bent naar inspiratie voor je tuin, planten en bloemen wilt bekijken, of gewoon wilt genieten van een momentje voor jezelf, 'De Plantage' is de ideale plek.