Klantenkaart voorwaarden

Algemeen

Deze algemene voorwaarden klantenkaart zijn van toepassing op het aanvragen, het in bezit hebben en het gebruiken van De Bosrand klantenkaart ofwel het hebben of gebruiken van een online account van De Bosrand. Wanneer we het hebben over De Bosrand klantenkaart kan dat een fysiek gekoppelde pas zijn, of de digitale pas die gecreëerd wordt bij het aanmaken van een online account, verder te noemen “De Bosrand klantenkaart”. Het klantenkaartprogramma van De Bosrand wordt uitgevoerd door Tuincentrum de Bosrand. De houder van de Bosrand klantenkaart, verder te noemen “de klantenkaarthouder”, heeft bij het aanmaken van een account online kennis kunnen nemen van deze algemene voorwaarden klantenkaart en heeft deze geaccordeerd op het registratiescherm. Dit betekent dan de klantkaarthouder akkoord is gegaan met deze voorwaarden.

Aanvragen

Ieder natuurlijk persoon boven de 18 jaar kan een Bosrand klantenkaart aanvragen door online een account aan te maken. Ieder persoon die een online account aanvraagt, is automatisch klantenkaarthouder. Lukt het registreren niet? Vraag om hulp bij het registreren bij de informatiebalie van Tuincentrum De Bosrand. De aanvraag wordt door Tuincentrum De Bosrand beoordeeld en kan zonder opgaaf van redenen worden geweigerd. De digitale klantenkaart is meteen te gebruiken voor het sparen van punten. Wil je een fysieke klantenkaartpas hebben? Deze kun je in één van onze winkels kopen voor € 0,50 en koppelen aan jouw online account op bosrand.nl. Er kunnen meerdere passen gekoppeld worden aan één account.

Mogelijkheden

De Bosrand klantenkaart biedt op vertoon bij de kassa, de pashouder voordeel bij aankopen in De Bosrand tuincentra. Deze voordelen worden door De Bosrand bepaald. Voor klantenkaarthouders worden daarnaast speciale acties en activiteiten georganiseerd. Als kaarthouder kun je profiteren van voorverkopen en word je als eerste op de hoogte gebracht wanneer de sale start. De voordelen van de Bosrand klantenkaart krijgt de klantenkaarthouder alleen op vertoon van deze geregistreerde kaart bij de kassa in de tuincentra.

Spaarsysteem

  • Bij elke € 5,- die de klantenkaarthouder besteedt, ontvangt hij/zij een spaarpunt. Elke spaarpunt is € 0,05 waard. Deze punten kunnen, vanaf een volgende aankoop, vanaf 40 punten ingewisseld worden. Punten verzilveren voor korting is alleen mogelijk als de klantenkaart eerst is geregistreerd.
  • Het saldo van de klantenkaart is terug te vinden onderaan de kassabon en via jouw online account op bosrand.nl.
  • Spaarpunten hebben een geldigheid van twee jaar. De Bosrand behoudt zich het recht om het puntensaldo te laten vervallen als de spaarpunten ouder zijn dan twee jaar of als de klantenkaart twee jaar niet gebruikt is.
  • De volgende productgroepen worden uitgezonderd van het spaarsysteem: cadeaukaarten, graszoden, boeken en tijdschriften, gasflessen, diensten, borg, arbeid, bezorgingen, horeca, workshops, blokhutten, bestrating, vaste lage prijzen, web only en vuurwerk.
  • Op artikelen die met punten betaald worden, kunnen geen punten gespaard worden. De klantenkaart kan niet gebruikt worden in de horeca, de outlet en de groothandels.
  • Als er korting van toepassing is door een personeelspas, zakelijke pas, kortingsvoucher (zoals buurtkadoos of een coupon via de folder/nieuwsbrief/socials) of als een product in de aanbieding is dan worden er geen punten gespaard. Punten kunnen alleen worden gespaard over aankopen betaald aan de kassa’s van Tuincentrum De Bosrand en door het tonen en laten scannen van je klantenkaart. Het is niet mogelijk om punten te wisselen tegen contant geld. Kortingen kunnen niet achteraf verrekend worden. Punten kunnen niet achteraf worden bijgeschreven.
  • De Bosrand tuincentra zal bij het retourneren van een aankoop een op grond van de Bosrand klantenkaart genoten of aangeboden voordeel terugvorderen of met de klantenkaarthouder verrekenen.

Controle en Misbruik

  • De Bosrand behoudt zich het recht om het gebruik van de klantenkaart door deelnemers te controleren op naleving van de voorwaarden.
  • Het is niet toegestaan om misbruik te maken van de voordelen en services van de klantenkaart. Elk misbruik van de klantenkaart en/of andere overtreding van deze voorwaarden kan leiden tot uitsluiting van deelname aan het klantenprogramma en/of ongeldigverklaring van gespaarde punten en vouchers. Ook kan de eventuele onterecht verstrekte korting teruggevorderd worden door middel van een factuur. Bij vermoeden van misbruik of frauduleus handelen met de Bosrand klantenkaart zijn de Bosrand tuincentra gerechtigd een aan de klantenkaart gekoppeld voordeel niet te verstrekken en/of een verstrekt voordeel van de klantenkaarthouder terug te vorderen.

Verlies, diefstal of een beschadigde klantenkaart

Je kan je fysieke klantenkaart in geval van verlies, diefstal of het door beschadiging niet goed functioneren (indien gekoppeld) verwijderen in je online account bij ‘mijn klantenkaarten’. Je punten die je gespaard hebt met de fysieke membercard vervallen niet. Je kan je digitale klantenkaart blijven gebruiken. Ook kan je een nieuwe fysieke klantenkaart weer koppelen aan je account.

Klantenkaart vergeten

De klantenkaarthouder kan dit aangeven bij de kassamedewerk(st)er zodat er een speciale bon uitgedraaid kan worden met een unieke code voor spaarpunten. Log later in op onze website en je kunt via het online dashboard jouw uitgestelde punten toevoegen. Let op: Je kunt dit alleen doen als je bij de kassa hebt aangegeven dat je je klantenkaart bent vergeten, aangezien de unieke code op jouw bon wordt toegevoegd. Daarnaast moet de unieke code binnen 30 dagen na aankoop verzilverd worden. Vul de volledige code in jouw online omgeving, inclusief de bijbehorende koppeltekens (-). De punten worden dan alsnog bijgeschreven. Het kan enkele minuten duren voordat de punten daadwerkelijk zichtbaar zijn. Ververs de pagina. De pas vergeten code is 30 dagen na aankoop geldig, daarna vervalt het recht op punten.

Eigendom van de Bosrand klantenkaart

De Bosrand klantenkaart blijft eigendom van Tuincentrum De Bosrand. De klantenkaart is strikt persoonlijk en uitsluitend voor particulier gebruik, de klantenkaart mag niet uitgeleend worden zodat anderen korting krijgen of de punten van deze transactie. Indien we dit constateren krijg je een waarschuwing en deze punten zullen worden afgeschreven van jouw saldo. Tuincentrum De Bosrand kan zonder opgaaf van redenen de klantenkaart laten blokkeren. Indien de pashouder de Bosrand klantenkaart niet meer wenst te gebruiken, dient deze zijn/haar klantenkaart in te leveren bij Tuincentrum De Bosrand.

Wijziging en beëindiging

De Bosrand behoudt zich het recht voor om de aan de Bosrand klantenkaart verbonden voordelen te wijzigen en/of in te trekken. Tuincentrum De Bosrand behoudt zich tevens het recht voor, het Bosrand klantenkaartprogramma te wijzigen of in zijn geheel te beëindigen zonder compensatie van deelnemers. Een dergelijke wijziging of beëindiging zal kenbaar gemaakt worden in de Bosrand tuincentra en/of op onze website. Tevens behouden wij ons het recht voor om een Bosrand klantenkaart in te nemen dan wel te blokkeren indien wij onrechtmatigheden aantreffen zoals bijvoorbeeld winkeldiefstal, onacceptabel gedrag of onacceptabele uitlatingen. Het gespaarde aantal punten komt daarmee automatisch te vervallen. Deze beslissing ligt uitsluitend bij Tuincentrum De Bosrand en staat niet open voor discussie.

Persoonlijke gegevens en privacy

De door de klantenkaarthouder verstrekte persoonsgegevens, zijn aankopen met De Bosrand klantenkaart en het klantenkaartnummer worden door Tuincentrum De Bosrand verwerkt in het Tuincentrum De Bosrand gegevensbestand en zullen vertrouwelijk behandeld worden. Tuincentrum De Bosrand kan de gegevens gebruiken voor het persoonlijk informeren van klantenkaarthouders over extra voordelen en voor analysemogelijkheden. De Bosrand kan deze gegevens combineren met de gegevens van andere bestanden waarvan De Bosrand (mede)houder is. Persoonsgegevens worden door Tuincentrum De Bosrand nooit aan derden verstrekt, tenzij De Bosrand daartoe wettelijk wordt verplicht.

In de privacyverklaring van Tuincentrum De Bosrand staat hoe Tuincentrum De Bosrand verder omgaat met jouw persoonsgegevens.

Vragen of klachten

Met vragen en/of klachten over De Bosrand klantenkaart kun je terecht bij één van onze winkels, of je kunt een e-mail sturen naar [email protected]. Hier kan geen enkele rechten aan ontleend worden.

Toepasselijk recht

Op deze voorwaarden is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.