Bezorgvoorwaarden tuincentrum

Bezorgservice

Gefeliciteerd met je aankoop! Wil je het jezelf makkelijker maken? Wij kunnen je aankoop ook thuis bezorgen.

Wanneer je binnen een straal van 25 km van één van de vestigingen van Tuincentrum De Bosrand woont kunnen wij de grotere aankopen thuisbezorgen. Voor grotere afstanden bekijken we de mogelijkheden om deze ook zelf te bezorgen of hier een extern vervoerbedrijf voor in te schakelen.

Tarieven

Voor onze bezorgkosten houden wij de volgende richtlijn aan:

- € 17,50 plus € 1,- per kilometer enkele reis volgens de ANWB routeplanner.
Woon je op 10 km afstand van De Bosrand dan zijn de bezorgkosten dus € 17,50+ € 10 = € 27,50.
- Voor aankopen met afwijkende afmetingen of gewichten kan een meerprijs worden berekend. Dit geldt ook voor zakken met potgrond, zand of grind.
- Is er een extra bezorger nodig om de producten af te leveren dan worden hier extra kosten voor berekend.
- Gaat de bezorging via een externe bezorger dan zijn de bezorgkosten en bezorgvoorwaarden van deze bezorgdienst van toepassing.
- Wil je een klein pakket laten verzenden? Vraag naar de mogelijkheden bij één van de winkels. We hanteren dan de tarieven en voorwaarden van PostNL.

Bezorgvoorwaarden

- De goederen worden ongemonteerd geleverd tot de eerste voordeur van de woning of appartementencomplex. De bezorger gaat dus niet naar binnen en geen trap op of lift in. De bezorger levert tot waar mogelijk is. Is er bijvoorbeeld een pad of trap nog voor de eerste voordeur waar de bezorger niet overheen kan met de steekwagen dan zal de bezorger het pakket afleveren op de meest dichtstbijzijnde plek bij de voordeur. Of we bezorgen in de tuin mits goed bereikbaar.
- De goederen die op een pallet worden aangeleverd worden voor de deur op de begane grond geleverd, of tot waar de pompwagen kan komen via verharde ondergrond.
- Op het afleveradres dient minimaal één volwassen persoon aanwezig te zijn om de goederen in ontvangst te nemen en te helpen met uitladen wanneer nodig is. Bezorgers rijden alleen, zonder bijrijder.
- Bij afleveringen mag de afstand tussen de vrachtauto en het afleveradres ca. 15 meter zijn.
- De pallet wordt niet afgestapeld en niet uitgepakt. De pallet blijft bij de klant en wordt niet retour meegenomen tenzij het een statiegeld pallet betreft.
- Verpakkingsmateriaal en oude producten of planten worden niet retour genomen.
- Als het geleverde product niet juist is of schade heeft dient dit direct aan de bezorger gemeld te worden of uiterlijk binnen 24 uur na levering via onze klantenservice.
- Indien er niemand aanwezig is, kunnen de producten niet worden afgeleverd en moeten wij de bezorgkosten in rekening brengen. Dit betekent dat je, wanneer je de producten op een andere dag geleverd wilt hebben, je nogmaals de bezorgkosten dient te betalen.
- Wil je het geleverde product retourneren en heb je daarvoor onze bezorgdienst nodig, dan worden er wederom bezorgkosten in rekening gebracht.
 

Betaling

Je kunt je aankopen en gewenste bezorgservice betalen aan de kassa in onze winkel. Of eventueel aan de bezorger bij aflevering.

Bij de bezorger kan je alleen met PIN betalen, dus zorg dat je eventuele betaallimiet is aangepast. Betaling met creditcard, contant geld of cadeaukaarten is alleen in de winkel mogelijk en niet bij de bezorger.

Bij betaling bij de bezorger is het niet mogelijk om punten te sparen met de klantenkaart. Ons advies is dus om de aankopen vooraf in het de winkel te betalen. Wanneer bij aflevering de betaling niet mogelijk is, zijn wij genoodzaakt om de bestelling retour te nemen, een nieuw bezorgmoment in te plannen en bezorgkosten in rekening te brengen.

 

Extra service

Montageservice

Zit je niet te wachten op rommel en montagewerkzaamheden? Maak dan gebruik van onze montageservice! Hier kan je in combinatie met de bezorgservice optioneel gebruik van maken.

Vraag in de winkel naar de montagekosten die gelden voor jouw aankoop. Jouw product wordt dan gemonteerd en het verpakkingsmateriaal wordt mee teruggenomen. Als deze service niet van te voren is afgesproken, is de bezorger niet in de gelegenheid je aankopen direct te monteren bij bezorging.

Hoe maak je een bezorgafspraak

Geef bij het plaatsen van je bestelling aan dat je de producten graag thuisbezorgd wilt krijgen. Er wordt direct een afspraak ingepland bij de informatiebalie of de betreffende afdeling.

We proberen daarbij zoveel mogelijk rekening te houden met jouw persoonlijke voorkeur wat betreft het aflevermoment. Het aantal bezorgingen per dag is beperkt en alleen mogelijk in de ochtend en middag.

Geef bij het maken van de bezorgafspraak direct aan of er belemmeringen zijn zoals smalle poortjes, grindpaden of andere zaken waar de bezorger rekening mee moet houden. Je kunt tot 24 uur van tevoren kosteloos je bezorgafspraak verzetten.

Door ons opdracht te geven tot levering, verklaar je akkoord te zijn met deze bezorgvoorwaarden.