Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Hieronder vind je de meest gestelde vragen! Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze pagina.

Wat is een Bosrand klantenkaart?
Ik heb een fysieke klantenkaart en heb deze voor 1 oktober 2024 geregistreerd. Na 1 oktober kom ik niet meer bij mijn klantenkaartomgeving. Hoe kan ik dit oplossen?
Hoe kan ik mijn gegevens inzien of wijzigen?
Hoe spaar ik punten met mijn klantenkaart?
Hebben jullie ook een app?
Hoe kan ik mijn punten inruilen voor korting op mijn aankopen?
Hoe krijg ik een klantenkaart van De Bosrand?
Wat als ik mijn klantenkaartnummer niet meer weet of mijn klantenkaart kwijt ben?
Tot wanneer zijn mijn punten geldig?
Kunnen punten achteraf toegevoegd worden?
Waarom lukt het mij niet om met de codes op de kassabon mijn punten te laten bijschrijven?
Wanneer vervalt een klantenkaart?
Kan ik in de webshop mijn klantenkaart gebruiken?
Ik zie het kopje 'Mijn bestellingen' in mijn online account, maar ik zie mijn aankopen nog niet terug die ik met mijn klantenkaart heb gedaan. Hoe los ik dit op?
Kan ik nog steeds een fysieke klantenkaart krijgen?