Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Hieronder vind je de meest gestelde vragen! Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze pagina.

Hoe kan ik mijn gegevens inzien of wijzigen?

Log in via het klantenkaart portaal op onze website om je gegevens in te zien. Hier kun je ook je gegevens wijzigen.

Wat is een Bosrand klantenkaart?

Met onze klantenkaart spaar je gratis punten bij jouw aankopen in het tuincentrum. Deze punten lever je in voor korting indien je je meer dan 40 punten hebt gespaard en de klantenkaart is geregistreerd. Als klantenkaarthouder ben je als eerste op de hoogte van speciale acties, activiteiten en kortingen.

Hoe spaar ik punten met mijn klantenkaart?

Bij elke €2,50 die jij besteedt, ontvang je een spaarpunt. Elke spaarpunt is €0,05 waard. Punten worden niet gespaard over acties, aanbiedingen, ons vast laag assortiment en afgeprijsde artikelen. De volgende productgroepen worden uitgezonderd van het spaarsysteem: cadeaukaarten, graszoden, boeken en tijdschriften, gas, diensten, borg, arbeid, bezorgingen, horeca, workshops en vuurwerk. De Bosrand klantenkaart geldt niet in combinatie met personeel kortingspassen. Op artikelen die met punten betaald worden, kunnen geen punten gespaard worden. De klantenkaart kan niet gebruikt worden in de horeca.

Waarom werkt de app niet meer?

De Bosrand App wordt niet langer meer ondersteund, waardoor het niet mogelijk is om de klantenkaart via deze app bij de kassa te laten scannen. Voor het bekijken van actuele aanbiedingen, digitale kassabonnen en spaarpunten verwijzen wij je graag naar onze klantenkaart omgeving. Wil je graag een alternatief om onze klantenkaart toch via je mobiel te gebruiken? Download de gratis 'Stocard App' en je hebt De Bosrand klantenkaart altijd op zak!

Hoe kan ik mijn punten inruilen voor korting op mijn aankopen?

Punten kunnen, vanaf een volgende aankoop, vanaf 40 punten ingewisseld worden bij de kassa’s in de tuincentra. De korting wordt van het totaalbedrag afgehaald. Punten verzilveren voor korting is alleen mogelijk als de kaart eerst is geregistreerd en het registratieformulier volledig is ingevuld.

Hoe krijg ik een klantenkaart van De Bosrand?

Een klantenkaart kan je gratis krijgen bij de kassa’s van Tuincentrum De Bosrand.

Wat als ik mijn klantenkaartnummer niet meer weet of mijn klantenkaart kwijt ben?

Als de klantenkaart geregistreerd is kunnen wij jouw klantenkaartnummer terugzoeken. Bij de informatiebalie van de vestigingen helpen we je graag verder. 

Tot wanneer zijn mijn punten geldig?

Spaarpunten hebben een geldigheid van 3 jaar. De Bosrand laat het puntensaldo vervallen als de spaarpunten ouder zijn dan 3  jaar of als de klantenkaart 3 jaar niet gebruikt of na 3 jaar niet geregistreerd is. 

Wat als ik mijn klantenkaart vergeten ben?

Bij de kassa kun je aangeven dat je de klantenkaart niet bij je hebt. Er zal dan een speciale bon uitgedraaid worden met een ‘pas vergeten’- code onderaan. Log later in op onze website bij het klantenkaart portaal en ga naar “klantenkaart vergeten”. Helemaal onderaan jouw kassabon staat achter 'bon', de code die je inclusief tussenstreepjes invoert bij 'kassabonnummer'. Daarnaast staat er in het midden, aan de onderkant van de bon, jouw unieke code, vaak een code gecombineerd met letters en cijfers. Deze unieke code vul je in bij 'voucher code'. De punten worden dan alsnog bijgeschreven. Deze code is geldig tot 30 dagen na aankoop.

Kan ik achteraf punten laten bijschrijven als ik mijn klantenkaart vergeten ben en dit niet bij de kassa heb gemeld?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. 

Waarom lukt het mij niet om met de codes op de kassabon mijn punten te laten bijschrijven?

Na het inloggen, druk je op de knop: 'kaart vergeten'. Hierna doorloop je de volgende stappen:

Helemaal onderaan jouw kassabon staat achter 'bon', de code die je inclusief tussenstreepjes invoert bij 'kassabonnummer'. Daarnaast staat er in het midden, aan de onderkant van de bon, jouw unieke code, vaak een code gecombineerd met letters en cijfers. Deze unieke code vul je in bij 'voucher code'. Kom je er echt niet uit, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Wanneer vervalt een klantenkaart?

Indien een klantenkaart 3 jaar niet is gebruikt of na 3 jaar nog niet volledig is geregistreerd komt deze te vervallen.

Wat is het verschil tussen een klantenkaart- en webshopaccount?

Bij De Bosrand streven we ernaar om jou de best mogelijke winkelervaring te bieden, zowel in onze fysieke winkels als online. We zijn van plan om in de toekomst deze accounts aan elkaar te koppelen zodat je kunt profiteren van naadloze overgangen tussen online en offline winkelen, en kunt genieten van alle voordelen die we te bieden hebben, waar je ook bent. Op dit moment maken we nog gebruiken van twee soorten accounts: klantenkaart accounts en webshop accounts.

Klantenkaart account
Met onze klantenkaart spaar je gratis punten bij jouw aankopen in het tuincentrum. Deze punten lever je in voor korting indien je je meer dan 40 punten hebt gespaard en de klantenkaart is geregistreerd. Als klantenkaarthouder ben je als eerste op de hoogte van speciale acties, activiteiten en kortingen. De klantenkaart kan momenteel nog niet gebruikt worden in onze horeca en online.

Webshop account
Het is niet verplicht om een webshop account aan te maken bij De Bosrand om een online bestelling te plaatsen. Het is echter wel aan te raden, omdat het hebben van een account je de mogelijkheid geeft om al je bestellingen op elk moment in te zien. Mocht je later toch besluiten om een account aan te maken, dan worden alle eerdere bestellingen die met hetzelfde e-mailadres zijn geplaatst automatisch toegevoegd en zichtbaar binnen je account. Op die manier heb je altijd een overzicht van al je aankopen bij De Bosrand.