Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Hieronder vind je de meest gestelde vragen! Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze pagina.

Hoe plaats ik online een bestelling?

Bestellen via www.bosrand.nl is eenvoudig en snel geregeld. Wij nemen hieronder graag het volledige bestelproces stap voor stap met je door.

1. Om te beginnen moet je minstens één product selecteren en toevoegen aan je winkelwagen. Je kunt dit doen door te navigeren in het menu en het gewenste product te selecteren. Zodra je het gewenste product hebt gevonden, kun je op de foto of de productnaam klikken om meer informatie te zien. Druk op de knop "voeg toe aan winkelwagen" om het geselecteerde product in je winkelwagen te plaatsen. Je krijgt een melding dat het geselecteerde product is toegevoegd aan je winkelwagen. Nu kun je ervoor kiezen om verder te winkelen of naar het overzicht van je winkelwagen te gaan.

2. Als je wilt doorgaan met winkelen, herhaal je de eerder genoemde stappen. Als je wilt afrekenen, ga dan naar het overzicht van je winkelwagen. In de winkelwagen worden alle geselecteerde producten weergegeven, waar je indien gewenst de aantallen kunt aanpassen of artikelen kunt verwijderen. Als je een kortingscode hebt, kun je deze hier invoeren.

3. Vul vervolgens in de volgende stap je persoonsgegevens in. Begin altijd met het invullen van je e-mailadres. Als je al een account hebt bij De Bosrand, zullen we je herkennen aan je e-mailadres en kun je vervolgens inloggen. Als je geen account hebt, kun je doorgaan met bestellen zonder in te loggen. Op deze pagina kun je ook een ander afleveradres selecteren en eventuele opmerkingen plaatsen. Kies vervolgens de manier waarop je de bestelling thuis wil laten bezorgen en een betaalmethode naar keuze.

Gedurende het hele bestelproces blijft je bestelling zichtbaar, zodat je altijd kunt zien wat je precies aan het bestellen bent en welke kortingen en eventuele verzendkosten worden verrekend. We verwerken alle gegevens die je invult uiteraard volgens onze privacyverklaring.

Heb ik een account nodig om online te kunnen bestellen?

Geen zorgen, het is niet verplicht om een account aan te maken bij De Bosrand om een bestelling te plaatsen. Het is echter wel aan te raden, omdat het hebben van een account je de mogelijkheid geeft om al je bestellingen op elk moment in te zien. Mocht je later toch besluiten om een account aan te maken, dan worden alle eerdere bestellingen die met hetzelfde e-mailadres zijn geplaatst automatisch toegevoegd en zichtbaar binnen je account. Op die manier heb je altijd een overzicht van al je aankopen bij De Bosrand.

Kan ik als bedrijf een online bestelling plaatsen?

Het is zeker mogelijk voor bedrijven om een bestelling te plaatsen. Tijdens stap 2 van het bestelproces, waar je je gegevens invult, kun je eenvoudig de bedrijfsnaam toevoegen.

- Het is belangrijk om te weten dat alle prijzen op de webshop inclusief BTW zijn en het te betalen bedrag ook inclusief BTW wordt weergegeven. Houd hier rekening mee bij het plaatsen van je bestelling.
- Betalen kan alleen met een creditcard of iDEAL. Het is niet mogelijk voor bedrijven om op rekening te bestellen of te kiezen voor 'achteraf betalen'.
- Het kan voorkomen dat een artikel wel beschikbaar is, maar niet in de gewenste (grote) aantallen. Mocht de voorraad niet toereikend zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kunnen we kijken of we dit alsnog mogelijk kunnen maken.

Is mijn product online op voorraad?

De meest actuele voorraadstatus van het product kun je vinden op de productpagina, direct onder de bestelknop. Hier wordt duidelijk aangegeven of het product op voorraad is in de webshop. Op deze manier heb je altijd direct inzicht in de beschikbaarheid van het product dat je zoekt.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je kunt zelf de nodige wijzigingen aanbrengen in je bestelling via Mijn account. Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, is het mogelijk om deze te annuleren. Als je bestelling al verzonden is, heb je twee opties: je kunt de bestelling weigeren aan de deur zodra deze wordt geleverd, of je kunt de bestelling retourneren via het online retourformulier.

Het product dat ik wil kopen is in prijs gestegen. Wat nu?
De prijzen van onze producten kunnen op maandelijkse, wekelijkse of zelfs dagelijkse basis veranderen. Deze veranderingen zijn gebaseerd op diverse factoren, zoals marktomstandigheden en inkoopprijzen. We streven ernaar om concurrerende prijzen te bieden zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van onze producten en diensten. We volgen nauwlettend de markttrends en inkoopkosten om ervoor te zorgen dat onze prijzen in lijn blijven met de marktwaarde en eerlijk zijn voor zowel onze klanten als ons bedrijf.