Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Hieronder vind je de meest gestelde vragen! Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze pagina.
Alle Bosrand winkels zijn verschillend, ook in grootte. Het basisassortiment is overal hetzelfde, maar door het formaat van het tuincentrum en de verschillende lokale behoeften kan het assortiment verschillen. Wij proberen het assortiment hierbij natuurlijk zo goed mogelijk te laten aansluiten.
Onze nieuwe webshop is pas net gelanceerd, waarbij we beginnen met een wat kleiner assortiment die we steeds verder uitbreiden. Op deze manier zal het aanbod van de webshop steeds beter aansluiten aan die van onze winkels. Het assortiment van de winkels is echter zo groot, dat we niet in staat zijn om alle artikelen online aan te bieden.
Alle Bosrand winkels zijn verschillend, ook in grootte. We proberen het assortiment zo goed mogelijk af te stemmen op de lokale behoeften. De webshop biedt een gedeelte van het assortiment aan die ook verkrijgbaar zijn in onze winkels. Daarnaast biedt de webshop ook de mogelijkheid om extra assortiment aan te bieden, welke we niet kunnen aanbieden in de winkels. Deze zijn dus niet altijd in de winkel te koop, maar wel in onze webshop.
De wettelijke garantie is van toepassing op alle producten. Bovendien kunnen sommige producten bij aankoop een extra garantietermijn hebben, maar dit kan per product verschillen. In het geval van bepaalde producten verloopt de garantie rechtstreeks via de leverancier, omdat zij dit zelf willen. Als dit het geval is, word je doorverwezen naar de desbetreffende leverancier en verloopt de verdere afhandeling via hen. Je kunt online de productgegevens raadplegen of bij onze klantenservice informeren naar de specifieke garantietermijn en voorwaarden.