NAVO-top 2025: onze winkels zijn geopend en bereikbaar!
Op 24 en 25 juni organiseert Nederland de NAVO-top 2025 in Den Haag. Tijdens dit internationale evenement verwelkomt ons land tientallen wereldleiders, ministers en duizenden delegatieleden. Om hen veilig en zonder oponthoud tussen Schiphol en Den Haag te vervoeren, worden er uitgebreide verkeers- en veiligheidsmaatregelen genomen. Weggebruikers in de Randstad zullen hierdoor rond deze dagen ernstige verkeershinder ondervinden. Ook onze winkels in Wassenaar, Noordwijk en Oegstgeest ondervinden hiervan direct hinder. Houd voor de meest actuele informatie de website van Rijkswaterstaat in de gaten.
Hinder van zondagmiddag 22 juni t/m vrijdag 27 juni, maar wel geopend en bereikbaar
Van zondagmiddag 22 juni tot en met donderdag 26 juni ondervinden weggebruikers tussen Amsterdam en Den Haag ernstige verkeershinder als gevolg van de voorbereidingen en veiligheidsmaatregelen rondom de NAVO-top. Deze maatregelen omvatten onder meer het plaatsen van afzettingen en het (tijdelijk of gedeeltelijk) afsluiten van snelwegen, op- en afritten, viaducten en tunnels. Vooral de A4, A44 en N44 worden getroffen. Ook regionale en lokale wegen in en rond Den Haag, Wassenaar, Katwijk, Noordwijk, Haarlemmermeer en Leiden zijn beperkt toegankelijk.
Bezorging webshop bestellingen
Tijdens de NAVO-top blijven wij onze webshop bestellingen gewoon versturen. Wel willen we je informeren over mogelijke vertragingen, met name in de regio Den Haag, vanwege extra veiligheidsmaatregelen en verkeersbeperkingen van zaterdag 22 t/m vrijdag 27 juni.
Beperkte hinder verwacht
PostNL, onze logistieke partner, verwacht beperkte hinder voor de post- en pakketbezorging tijdens deze periode. Zij nemen diverse maatregelen om bestellingen zo goed mogelijk op tijd te kunnen blijven leveren. Denk hierbij aan aangepaste bezorgroutes, sortering buiten het getroffen gebied en inzet van fiets- en voetbezorging waar mogelijk. Ook onze partner ID Logistics en onze eigen bezorgservice kunnen hinder ondervinden gedurende deze periode. Je bestelling zou daardoor een vertraging op kunnen lopen.
Wat kun je zelf doen?
Houd de PostNL-app in de gaten voor de meest actuele informatie over jouw zending. Daarin zie je wanneer je jouw pakket kunt verwachten en of er iets wijzigt in de planning.
Word je bestelling door ons of ID Logistics geleverd? Bel dan naar onze klantenservice als je meer informatie wilt omtrent je bestelling, dan helpen wij je verder.
Wij doen er samen met onze partners alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je te krijgen. Alvast bedankt voor je begrip!